Känner du till effekten av dina marknadsinvesteringar?

Välkommen till ett frukostseminarium hos GroupM 26/6!

För dig som annonsör bjuder vi nu in till det första frukostseminariet med GroupMs Business Science-avdelning som sitter på Nordens största databas med  +1000 projekt. Det blir fokus på mätning av marknadsföring, optimering av övergripande marknadsaktiviteter och förstås lyxig frukost! Frågeställningar som kommer lyftas:

  • Hur används avancerad modellering för att härleda effekt från alla mediekanaler, både online och offline?
  • Hur kan de långsiktiga effekterna av marknadsaktiviteter mätas och värderas?
  • Hur bygger du verktyg för kontinuerlig mätning och vad behöver du vara medveten om i samband med utformningen av dessa?

Tid: 26/6 kl. 9-10

Plats: GroupM, Birger Jarlsgatan 52, Stockholm

Välkommen att osa här!

Vi ser fram emot att ses!

Kan du inte gå denna gång, kontakta gärna Andreas eller Björn på vår Business Science-avdelning för en separat sittning.

Andreas Nordfors, Marketing Science Director, 073 66 38 100

Björn Vilson, Head of BI and analytics, 073 51 81 099

Bild av Brooke Lark på Unsplash.

 

Download WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Download WordPress Themes Free
free online course
download mobile firmware
Free Download WordPress Themes
udemy paid course free download

Andreas Nordfors, Björn Vilson, business science, effekt, GroupM, marknadsföring, mätning, mediekanaler, modellering, optimering,

Tillbaka till feed