GroupM Webbinarium: Kontext är kung för ROI - GroupM

Webbinarium: Kontext är kung för ROI

Kontext är kung för ROI!

Välkommen på ett GroupM Accelerate-webbinarium du inte får missa den 5 maj 09.00-09.45!

Kontextuellt anpassad onlinevideo-annonsering driver tydlig inkrementell försäljningseffekt enligt en ny Marketing Mix Modeling-studie från GroupM i samarbete med Channel Factory. Andreas Nordfors presenterar resultaten av analysen följt av en kunnig expertpanel modererad av Anna Hammerlid med gästerna Mattias Spetz från Channel Factory, Mia Lange från Google och Jonas Viksten från GroupM.

Välkommen till ett lärorikt webbinarium som är kostnadsfritt och öppet för alla! Länken för att följa seminariet finns här.

Premium WordPress Themes Download
Premium WordPress Themes Download
Download WordPress Themes Free
Download Premium WordPress Themes Free
ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=
download micromax firmware
Download Premium WordPress Themes Free
udemy free download

Andreas Nordfors, Anna Hammerlid, Channel Factory, Google, GroupM Accelerate, Jonas Viksten, kontext, marketing mix modelling, Mattias Spetz, Mia Lange, MMM,

Tillbaka till feed