GroupM – Arvid Nordquist anlitar Mindshare och Mediacom

Arvid Nordquist anlitar Mindshare och Mediacom

Ett av Sveriges största FMCG-företag, Arvid Nordquist, har efter en mediebyråpitch under sommaren och hösten nyligen signat med GroupM-byråerna Mindshare och MediaCom.

Uppdraget kommer bl a att innefatta varumärken som Arvid Nordquist Kaffe, HIPP barnmat, Sunmaid, Schär och Bollinger hanterade av Mindshare samt Ariel och Lenor som kommer ligga under MediaCom.

Arvid Nordquist verkar inom extremt konkurrensutsatta segment. Därför vill vi säkerställa att vi jobbar med den partner som har den högsta analytiska kompetensen, har bäst förståelse för vår affär och är kunnigast inom digital strategi. Nu har vi valt en byrå-setup som svarar upp mot det och där vi känner att vi kommer få ett engagerat och erfaret team som vågar utmana och ifrågasätta oss, säger Erica Bertilsson, Marknadschef Kaffe på Arvid Nordquist.

På Mindshare och MediaCom är vi är superstolta för förtroendet och ser fram emot att genom ett gediget insikts- och strategiarbete hitta nya, adaptiva vägar framåt för Arvid Nordquists spännande varumärken. Vi ska fortsätta att sätta oss in i deras värld och bli det bästa bollplank de haft, säger Niclas Jensell, Business Director på Mindshare.

För mer information, vänligen kontakta:
Niclas Jensell, Business Director, Mindshare, 0701-68 58 48

Download Nulled WordPress Themes
Download Premium WordPress Themes Free
Download WordPress Themes
Download Best WordPress Themes Free Download
download udemy paid course for free
download karbonn firmware
Free Download WordPress Themes
udemy course download free

Arvid Nordquist, FMCG, GroupM, MediaCom, mediebyråpitch, Mindshare, Niclas Jensell,

Tillbaka till feed